Gibnjevi čine veći broj lisnatih opruga trapeznog oblika povezanih u jednu celinu. Pri većem opterećenju i većim deformacijama lisnate opruge ne mgu da zadovolje konstrukcione zahteve. Opruge iste širine, ali različite dužine tako su povezane da je list najveće dužine postavljen sa gornje strane i najčešće ima savijene kraj više
Uloga amortizera je da ublaži vibracije, na takav način da se osigura pravilan rad ostalih delova vešanja i što bolji kontakt gume sa podlogom. Amortizer služi da pretvori kinetičku energiju dobijenu kretanjem u toplotnu energiju, pomoću otpora ili gasa. Vožnja s amortizerima i oprugama u lošem stanju povećava zaustavni više
Letva volana je važan deo na vozilu. Na sebi ima zglobove, povezana je sa volanom i servo pumpom. Volan je preko letve povezan sa zupčanikom. Njegov zadatak je da pomera letvu koja je postavljena vodoravno. Na letvama volana se javljaju kvarovi kao što su razna lupkanja zbog praznog hoda koji se javlja između zglobova i ostalih priklju više
Drugi naziv za peti kočioni cilindar je korektor kočenja. Njegova svrha je da u zavisnosti od opterećenja zadnje osovine reguliše silu kočenja na zadnjim točkovima. Korektor kočenja je fizički povezan sa elementima oslanjanja i na osnovu spuštanja karoserije zbog opterećenja određuje koliko je potrbno pojačati silu kočenj više
Hladnjak ulja je odvojen deo od glavnog hladnjaka, te mu je glavna funkcija držati količinu ulja na trajnoj, optimalnoj temperaturi. Što je temperatura ulja niža, to se produžava životni vek motora. Hladnjak ulja je važan za stabilan rad motora jer preuzima deo toplotne energije koja se stvara dok se ulje vraća u rezervoar. Ulje će v više
MAP senzor je jedan od senzora koji se koriste u upravljanju radom motora, a uloga mu je merenje podpritiska u usisnoj grani motora, odnosno opterećenje motora. Uz pomoć MAP senzora, centralni računar ima tačnu vrednost o količini vazduha raspoloživog motoru u svim uslovima rada. Pod punim gasom, leptir gasa je potpuno otvoren, motor povlač više
Interkuler je deo čija je funkcija hlađenje sabijenog vazduha kod motora sa turbo-punjačem ili kompresorom, a koristi se kod benzinskih i dizel motora. Kako bi motor razvijao veću snagu, potrebno je da se u komoru za sagorevanje ubaci što veća količina goriva i vazduha. Budući da se vazduh sabijanjem zagreva, interkuler ima funkciju više
EGR ventil je komponenta dizajnirana da omogući protok izduvnih gasova u ulazni kolektor u kontrolisanim količinama. Kao takav, on je jednsotavan ventil koji se zatvara i otvara po potrebi. EGR ventil ima samo jdan zadatak, bez obzira na konfiguraciju sistema, vrtsu kontole i broj senzora: odnosno, da otvori i usmeri izduvne gasove u komoru za s više
PRODAJA IVECO REZERVNIH DELOVA SLOVIS BEOGRAD |
|
---|---|
Naziv | SLOVIS d.o.o. |
Adresa | Ustanička 128b, 11010 Beograd, Srbija |
PIB | 100166014 |
Matični broj | 17407821 |
Telefon | +381 11 347 35 32 |
delovi@slovis.rs | |
Preuzmi PIB | |
Preuzmite APR |
SLOVIS NOVI SAD | |
---|---|
Naziv | SLOVIS d.o.o. |
Adresa | Novosadski put 59, 21203 Veternik |
Telefon | +381 21 677 6687 |
delovi.ns@slovis.rs |
Slovis d.o.o. vam nudi odličan izbor 100% originalnih Iveco rezervnih delova. Njihovom ugradnjom dobijate na sigurnosti i kvalitetu, jer su ovi proizvodi rezultat dugotrajnog istraživanja i korišćenja najkvalitetnijih materijala koji su testirani i izrađeni u skladu sa propisanim standardima.
Iveco Origin 100% predstavlja proces koji garantuje pouzdan proizvod, posebno dizajniran i namenjen vašem vozilu čime se postiže njegov optimalan rad. Izaberite najbolje rešenje i osigurajte sebi bezbednost, sigurnost i kvalitet.
© Sva prava zadržana . www.slovis.rs . 2016 .