Pumpa visokog pritiska ima zadatak da ubrizga određenu količinu goriva u cilindre, pod određenim pritiskom. Postoje dve vsrte pumpi: linijske i rotacione.
Linijske pumpe se češće primenjuju i sastoje se iz:
- tela
- centrifugalnog regulatora
- vratila
- klipa i košuljice cilindra
- zupčaste pumpe
- cevi visokog pritiska
Centrifugalni regulator ima zadatak da obezbedi normalan režim rada motora, na taj način što se pomoću njega, posredno, reguliše broj motora.
Prema režimu rada može biti: jednorežimski, dvorežimski i višerežimski.
Vaš Slovis d.o.o.
Regulator pritiska ima ulogu da obezbedi potreban pritisak u sistemu goriva kako bi ostali delovi sistema mogli nesmetano da funkcionišu, a mot više
Pumpa za ulje kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem je obično zupčastog tipa, a pogoni je bregasta osovina ili radilica. Pritisak ulja čest više
Slovis d.o.o. vam nudi odličan izbor 100% originalnih Iveco rezervnih delova. Njihovom ugradnjom dobijate na sigurnosti i kvalitetu, jer su ovi proizvodi rezultat dugotrajnog istraživanja i korišćenja najkvalitetnijih materijala koji su testirani i izrađeni u skladu sa propisanim standardima.
Iveco Origin 100% predstavlja proces koji garantuje pouzdan proizvod, posebno dizajniran i namenjen vašem vozilu čime se postiže njegov optimalan rad. Izaberite najbolje rešenje i osigurajte sebi bezbednost, sigurnost i kvalitet.
© Sva prava zadržana . www.slovis.rs . 2016 .