Pumpa za ulje kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem je obično zupčastog tipa, a pogoni je bregasta osovina ili radilica. Pritisak ulja često varira tokom rada, pri nižim tempeaturama i višim brojem obrtaja u minuti, što povećava pritisak. kako bi se osiguralo da pritisak ulja ne pređe naznačeni maksimum, sigurnosni ventil opterećen oprugom odvodi ulje nazad do njegovog izvora kada pritisak pređe naznačeneu maksimalnu vrednost.
Pumpa za ulje obično usisava ulje iz donjeg dela motora, kroz žičano sito i zatim pumpa ulje kroz filter za ulje, pre nego što ga prosledi ležajevima.
Vaš Slovis d.o.o.
Svim prijateljima i poslovnim saradnicima, kao i svima koji slave i obeležavaju Uskrs, firma Slovis d.o.o. želi srećan praznik i da ga provedu u mi više
Pore dokazanih Tector5 i Tector7 dizel motora, novi 6,7 litarski CNG motor koristi najpogodnije gorivo koje je komercijalno dostupno. Karakteristike v više
Iveco Daily je bio glavni deo asortimana komercijalnih vozila dugi niz godina i tokom decenija obavljanja najizazovnijih misija, stekao je reputaciju više
Drugi naziv za peti kočioni cilindar je korektor kočenja. Njegova svrha je da u zavisnosti od opterećenja zadnje osovine reguliše silu koče više
Funkcija glavnog kočionog cilindra je da pretvara pritisak papučice kočnice u hidraulički pritisak. Glavni cilindar postiže ovo slanjem kočione više
Slovis d.o.o. vam nudi odličan izbor 100% originalnih Iveco rezervnih delova. Njihovom ugradnjom dobijate na sigurnosti i kvalitetu, jer su ovi proizvodi rezultat dugotrajnog istraživanja i korišćenja najkvalitetnijih materijala koji su testirani i izrađeni u skladu sa propisanim standardima.
Iveco Origin 100% predstavlja proces koji garantuje pouzdan proizvod, posebno dizajniran i namenjen vašem vozilu čime se postiže njegov optimalan rad. Izaberite najbolje rešenje i osigurajte sebi bezbednost, sigurnost i kvalitet.
Izrada web sajta jastuci prodaja stanova pik smrtovnice avaz knjige cvijece blumen horoskop kalkulator online
© Sva prava zadržana . www.slovis.rs . 2016 .