Pumpa za ulje kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem je obično zupčastog tipa, a pogoni je bregasta osovina ili radilica. Pritisak ulja često varira tokom rada, pri nižim tempeaturama i višim brojem obrtaja u minuti, što povećava pritisak. kako bi se osiguralo da pritisak ulja ne pređe naznačeni maksimum, sigurnosni ventil opterećen oprugom odvodi ulje nazad do njegovog izvora kada pritisak pređe naznačeneu maksimalnu vrednost.
Pumpa za ulje obično usisava ulje iz donjeg dela motora, kroz žičano sito i zatim pumpa ulje kroz filter za ulje, pre nego što ga prosledi ležajevima.
Vaš Slovis d.o.o.
Regulator pritiska ima ulogu da obezbedi potreban pritisak u sistemu goriva kako bi ostali delovi sistema mogli nesmetano da funkcionišu, a mot više
Pumpa za ulje kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem je obično zupčastog tipa, a pogoni je bregasta osovina ili radilica. Pritisak ulja čest više
Slovis d.o.o. vam nudi odličan izbor 100% originalnih Iveco rezervnih delova. Njihovom ugradnjom dobijate na sigurnosti i kvalitetu, jer su ovi proizvodi rezultat dugotrajnog istraživanja i korišćenja najkvalitetnijih materijala koji su testirani i izrađeni u skladu sa propisanim standardima.
Iveco Origin 100% predstavlja proces koji garantuje pouzdan proizvod, posebno dizajniran i namenjen vašem vozilu čime se postiže njegov optimalan rad. Izaberite najbolje rešenje i osigurajte sebi bezbednost, sigurnost i kvalitet.
© Sva prava zadržana . www.slovis.rs . 2016 .